sdílet Chaty Tatra na Facebooku
Chaty Tatra česká verze  Chaty Tatra slovenská verzia  Chaty Tatra english version  Chaty Tatra deutsch version

Chaty Tatra Tatranská Štrba, Tatranská Štrba Ubytování

Poptávka UBYTOVÁNÍ - nezávazná – klikněte

Popis:

Chaty Tatra Lieskovec Tatranská Štrba Tatry - ubytování ve Vysokých Tatrách..

Chaty Tatra ve Vysokých Tatrách se nachází přímo v lese TANAPu, v nadm.výšky 950m. Zrekonstruovaný Chaty Tatra tvoří 2 objekty, které se dají pronajímat i jako samostatné chaty s kapacitou 12 + 20 osob. Z 15 pokojů je 13 dvouluzkovych, 2 triluzkove. Každý pokoj disponuje vlastní koupelnou se sprchovým koutem. Pokoje maji spojené i oddělené postele, několik postelí je manželských o šířce 140 cm. Skříňka, věšák, zrcadlo, polička nad postelí, 2 pokoje mají balkon, plovoucí podlaha + pratelný koberec bavlna.Oba domy mají společenskou místnost s krbem a kuchyň. Stravování je možné na poptávku.

Chaty Tatra tatranská Štrba - popis: V zimě jsou v okolí udržované běžkařské tratě, v létě je okolí chat ideální pro pěší turisty (zastávka zubačky na Štrbské Pleso jen 8 min.pešo) a cykloturisty - trasy pro začátečníky i zdatné cyklisty, ale i pro rodiny s dětmi (ohniště a louka). V bezprostřední blízkosti chat můžete pozorovat lesní zvěř od veverek až po (ve výjimečném případě) medvěda. Informace zkušených průvodců a horského vůdce jsou v ceně ubytování. Jsou vhodné i na srazu po letech, rodinné a firemní setkání (velká, příjemná společenská místnost pro 25-28 osob). Ze železniční stanice Štrba je k nám pouze 20 minut pěšky. Přístup autem k chatám je jednoduchý (700 m od hlavní silnice E50 Važec - Tatranská Štrba), disponujeme parkovištěm pro 8-10 aut.

Typy pokojů
2 lůžkový3 lůžkový
122

Vybavení pokojů: pokoje s balkonem, koupelna se sprchou, WC na pokoji, připojeni internetu, společná plně zařízená kuchyně, umyvadlo na pokoji

Základní informace: placený hotelový transport, úschovna jízdních kol, nekuřácké místnosti, Internetové připojení k dispozici, domácím zvířatům vstup povolen

Počet podlaží: 2

Nadmořská výška: 950 m

Popis okolí: Chata Tatra se nachází na úpatí Vysokých Tater, v tichém lesním prostředí chatové osady Tatranská Štrba - Lieskovec, v nadmořské výšce 950 m. Svou polohou je ideálním východiskem do všech okolních národních parků - Vysokých, Západních, Nízkých Tater a Slovenského Ráje, přičemž nabízí pro chaty netypicky nadstandardní ubytování.

V bezprostřední blízkosti chat můžete pozorovat lesní zvěř od veverek až po (ve výjimečném případě) medvěda. V zimě jsou v okolí udržované běžkařské tratě, v létě je okolí chat ideální pro pěší turisty a cykloturisty. Louku s ohništěm ocení i rodiny s dětmi. Možnost sběru hub. Ideální přístup autem, vlakem i zubačkou.

Tipy na výlet: pešie túry: Popradské pleso-Ostrva-Batizovské pleso, Mengusovská dolina-Hincove plesá, Furkotská-Mlynická dolina, Jamské pleso
cyklistické trasy: Lieskovec-Šoldov-Važec alebo Štrba-Šuňava-Čierny Váh, alebo pre náročnejších Podbanské-doliny Kôprová a Tichá, Popradské pleso,
bežkárska trasa z Lieskovca až na Štrbské pleso

Doporučená trasa bus: Ze směru L.Mikuláš: Z dálnice D1 Ružomberok-Mengusovce odbočíte na výjezdu Važec a pokračujete dále směrem na Poprad. Ca 7 km za Važci je obec Tatranská Štrba, ale vy musíte odbočit ještě před tabulí obce doleva. Ze směru Poprad: sjedete z dálnice u obce Mengusove (za svitem) a dále pokračujete po hlavní silnici do Tatranské Štrby, projdete vesnici, za obcí projdete pod mostem a až po ca 150 m za nim odbočíte doprava. Odbočku z obou směrů poznáte podle malé tabule chatové osady Lieskovec nebo pouze Lieskovec a velkej tabule (ktoru vidět pouze ze směru Važec) označující Penzion Kula (což nejsme my). Odbočit na asfaltovou cestu, ne ujazdenu lesní! Od odbočky jdete ca 700 m, kde po levé straně najdete rozcestník s označením Pension Tatra a zároveň uvidíte bílý zrenovovaný dům s hnědou střechou, ke kterému odbočíte. Můžete se orientovat i podle rozcestník ke zubačka po pravé straně silnice, při kterém odbočíte doleva. Vejdete vlevo před kontejnerovým přístřeškem a zaparkujete -Místo je dost pro 8-10 aut.

Doporučená trasa vlak: Vlakem ze směru Košice nebo Bratislava, resp.Praha, vystoupit na stanici Štrba. ZE ŽELEZNIČNÍ STANICE ŠTRBA: 20 minut pěšky Vystoupíte z vlaku a tváří k stanici se pustíte vlevo po vydlážděnou chodníku co vede od budovy žel.stanice vedle 1.nástupišti a potom pokračuje vedle 1.koľaji dalších ca 150m. Za vlakovým semaforem, ještě před zděnou budkou železnic je strmě vzhůru odbočka, lesní chodník, který vás dovede na lesní cestu. Sjedete ní kousek dolů a odbočíte po chodníku doprava, přičemž za ca 2 min. se ocitnete na hlavní silnici Važec-T.Štrba. Projdete cestu a přímo naproti ní pokračujete po vedlejší asfaltové cestě do chatové osady Lieskovec. Z odbočky ca 700 m uvidíte po levé straně zrenovovaný dům a následně přístřešek s kontejnery, s označením Pension Tatra. V tomto místě odbočíte doleva, nacházíte se při chatách Tatra.

Doporučená trasa auto: Zo smeru L.Mikuláš: Z dialnice D1 Ružomberok-Mengusovce odbočíte na výjazde Važec a pokračujete ďalej smerom na Poprad. Ca 7 km za Važcom je obec Tatranská Štrba, ale vy musíte odbočiť ešte pred tabuľou obce doľava. Zo smeru Poprad: zidete z dialnice pri obci Mengusove (za Svitom) a ďalej pokračujete po hlavnej ceste do Tatranskej Štrby, prejdete dedinu, za obcou prejdete pod mostom a až po ca 150 m za nim odbočíte doprava. Odbočku z oboch smerov spoznáte podľa malej tabule CHATOVA OSADA LIESKOVEC alebo iba LIESKOVEC a velkej tabule (ktoru vidno iba zo smeru Važec) označujúcej Penzion Kula (čo nie sme my). Odbočujete na ASFALTOVU cestu, nie ujazdenu lesnu! Od odbočky idete ca 700 m, kde po ľavej strane najdete smerovník s označením Pension Tatra a zároveň uvidíte biely zrenovovaný dom s hnedou strechou, ku ktorému odbočíte. Môžte sa orientovať aj podľa smerovníka ku zubačke po pravej strane cesty, pri ktorom odbočíte doľava. Vojdete vľavo pred kontajnerovým prístreškom a zaparkujete -miesta je dosť pre 8-10 áut.

Dostupnost střediska:

Centrum název: Tatranská Strba (1,5 km)

Autobusová zastávka název: Tatranská Strba (1,2 km)

Vlaková zastávka název: Strba (1 km)

Letiště název: Poprad (19 km)

Autobusové nádraží název: Poprad (20 km)

Obchod: Tatraská Strba (2 km)

Termální lázně: Poprad (22 km)

Zastávka skibus: 7 km

Stravování:

Restaurace popis: Stravování je mozne (snidane, polopenze, piknikový balíček) - je třeba předem objednat

Restaurace: Pension Kula - Tatransky Lieskovec (počet míst 30)

Restaurace: Tatranska Strba - Sorger (počet míst 50)

Restaurace: Tatranska Strba - camping (počet míst 50)

Zahradní restaurace: Pension Kula - Tatransky Lieskovec (počet míst 30)

Služby:

Sportovní možnosti:
Stolní tenis, Půjčovna kol (500 m), Jízda na koni (10 km), Sauna (2 km), Vodní Sporty (22 km), Půjčovna lodiček (7 km), Lyžařská škola (7 km), Elektronické šipky, Středisko zimních sportů, Lyžařský vlek (2 km), Půjčovna lyží (7 km), Běžkařské trasy, Půjčovna sportovního vybavení (7 km), Cyklotrasy, Whirpool (2 km)
Možnost využít služeb zkušeného horského vůdce nebo turistického průvodce a běžkařského instruktora. Možnost zúčastnit se aktivních outdoorových programů dle aktuální nabídky

Kongresové služby:
CD přehrávač, Připojeni internetu, Taneční parket, Flipchart

V našem hotelu je možnost využít společenskou místnost s kapacitou do 28 osob na školení nebo pracovní a rodinné setkání. Společenská místnost je přímo propojená s kuchyní a tedy může sloužit i jako jídelna. V případě potřeby zajistíme flip chart. Stylový krb a velká francouzská okna zpříjemňují atmosféru a přispívají k pocitu domácího, útulného prostředí. Společenská místnost je poskytována bezplatně při objednávce ubytování.

Konferenční kapacity:

zasedací místnost č. 1 (počet míst 20)

Ceník ubytování:

Datumza osobu
1.1-31.1222 - 24

Měna: Eur

Cena polopenze: 16,50,- Eur
Cena plné penze:
Ceny zahrnují: Ceny zahrnují ubytování a turistické poplatky za 1 osobu /noc
Sleva / poplatky: Ubytování / osoba / noc / slabásezóna * -22Euro (minimum 2 noci) -izba double, twin atrojlôžkováUbytovanie / osoba / noc / silnásezóna * -24Euro (minimum 3 noci) -izba double, twin atrojlôžkováUbytovanie / osoba / noc -36Euro (minimum 2 noci ) -individuálna pokoj Pronájem malé chaty (12 míst) -225Euro / noc, min.2 noci ** pronájem velké chaty (20míst) -375Euro / noc, min.2 noci ** pronájem obou chat (32miest) -580Euro / noc, min.2 noci ** Silvestrovskácena: Malá chata (12 míst) -420Euro / noc; min.5 nociVeľká chata (20 míst) -680 Euro / noc; min.5 noci Místní poplatek 0,75Euro / dospělá osoba anocnie je zahrnut vceně * Slabásezóna: po Veľkejnoci -15.jun, 1. říjen -23.decemberSilnásezóna: 3.ledna -Veľkánoc včetně, 16.června -30.september, Vánoce ** Ubytování na 2 noci se vztahuje pouze na období mimo letních, vánočních, Velikonočních ajarných prázdnin. Období vrcholu prázdnin je minimum 3 noci (Velikonoční, letní prázdniny, jarní prázdninyaVianočné prázdniny -období Vánoc) a5 nocí (období Silvestra). Priprenájme celého objektu skupinou si majitel objektu vyhrazuje právo přítomnosti jeho resp.jeho pověřených zástupců (v soukromých prostorách objektů) za účelem kontroly stavu objektů Domácí zvířata neakceptujeme. Vpřípadě pronájmu celého objektu je možnost výjimky pro menší abezproblémové plemena. Doplatek 5EUR / noc.